Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Corine Davelaar - WaarBenJij.nu Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Corine Davelaar - WaarBenJij.nu

Byron Bay

Blijf op de hoogte en volg Corine

17 Oktober 2013 | Australië, Byron Bay

Hi mates! Er is de laatste dagen weer vanalles gebeurd. Ben nu alweer 3 dagen in byron bay. Mijn vorige verslag was ik nog in Brisbane waar ik nog 1 dag ben gebleven. Die dag hebben Cesar, Bas (de NL'se jongens) en ik een beetje in het park rondgehangen. 's avonds werden we door onze kamergenoten uitgenodigd om naar een bbq te gaan in de stad dus snel wat vlees/drank gekocht en met de hele groep naar het park gegaan. Er staan daar bbq's die je gewoon gratis kunt gebruiken, ideaal dus! Was een erg gezellige avond, mensen van over de hele wereld muziek, eten, bier. De volgende dag hebben we nog even samen ontbeten en heb ik Brisbane verlaten. Had de grote stad wel weer gezien dus tijd voor een nieuw avontuur:) Aangekomen in Byron bay bij het eerste en beste hostel ingecheckt en de nacht doorgebracht. Nu had ik twee meiden als kamergenoten die er al een tijdje waren dus die konden mij wel vertellen over het dorpje. Die dag ben ik naar het strand gegaan waar ik twee duitse jongens heb ontmoet daar ben ik s'avonds mee gaan stappen in de Cheeky Monkeys. Leuke club. Weer veel nieuwe mensen leren kennen. Omdat zij allemaal in een ander hostel sliepen het ik uitgecheck bij het hostel waar ik de eerste nacht heb geslapen en ingecheckt bij Arts Factory. Dit is tot nu toe wel het gaafste hostel waar ik tot nu toe ben geweest. Een paradijs voor hippies! veel mensen met dreads, hippiekleding etc. ook speelt er elke avond live muziek dus lekker dansen op de blote voetjes;) Nu slaap ik met 4 jongens op een kamer die ik nog niet kende maar met wie ik nu alweer veel optrek. Dinsdag zijn we met z'n 5'en naar Nimbin gegaan, onderweg zijn we langs Lismore gereden waar we op bezoek gingen bij een Australische familie die het Oosterijkse meisje onderweg hadden ontmoet. Hier hebben we wat gegeten/gedronken en hebben we tips gekregen wat we moesten zien in de omgeving. We zijn naar Nimbin gereden daar wat gechilld;) verder is er niet echt veel te doen in het dorpje. Er is een hippie museum en er zijn wat winkeltjes. Op de terugweg zijn we een stukje het regewoud in gereden en hebben we een waterval bezocht. Alleen was het maar een mini watervalletje omdat het hier al een tijd bijna niet heeft geregend.
Was een mooie trip. Gisteren had ik mijn eerste surfles, en dat was gaaf! veel leuker als verwacht. Is wel erg lastig maar het gevoel als je door de golf word meegenomen en op die plank staat.. echt super! Ik denk dat ik dat nog wel meer ga doen hier. Nu ben ik van plan om weer verder te reizen richting Cairns. Bij het surfen heb ik een nederlandse jongen ontmoet die ook hetzelfde plan heeft dus we gaan even zien hoe we naar het noorden reizen. Misschien dat we een campervan of een auto huren/kopen of liften of met de bus. Zijn we nu beetje aan het uitvogelen.
In het volgende verslag lezen jullie wel weer wat het uiteindelijk is geworden:)

  • 17 Oktober 2013 - 07:09

    Annemarie:

    Hee Corine,

    Zo te lezen heb je het zeker naar je zin!
    Veel plezier!!
    groetjes Gert, Annemarie,Lieke en Lars

  • 17 Oktober 2013 - 09:26

    Sharon Van Dijk:

    Super gaaf man! Geniet ervan!
    groetjes sharon van dijk

  • 17 Oktober 2013 - 09:41

    Lyanne:

    Hee Corine!!

    Net even je reisverslag gelezen, maar wat stoer dat je daar zit.
    Succes en geniet van je reis!!

    Liefs Lyanne

  • 17 Oktober 2013 - 21:28

    Saskia En Martijn:

    He Corine,

    Dat klinkt allemaal erg leuk!!
    Geniet ervan en laat snel weer wat van je horen.

    Groetjes ons

  • 18 Oktober 2013 - 11:26

    Daniel Prior:

    Oh wat mis ik Byron Bay!!!

    Leuk geschreven! Heel veel plezier!

    Liften op de oostkust is heel makkelijk! (een leuk en voordelig haha)

    Have fun! X

  • 09 November 2013 - 16:21

    Jolanda,john En Amber:

    Hoi Corine,
    Zo kom je nog eens veel mensen te ontmoeten Wauw! En surfles lijkt me helemaal te gek. Het is heerlijk om jou te volgen in ons koude kikkerland. Daarmee breng je een beetje de warmte over van daar.
    Geniet er nog maar lekker van.
    Vriendelijke groeten,
    Jolanda, John en Amber.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Eerste reis - Australie, NZ en Azie

:)

Recente Reisverslagen:

10 April 2014

Cambodja

15 Maart 2014

Laos

11 Maart 2014

Thailand!

11 Februari 2014

NZ: Het Noordereiland

11 Februari 2014

NZ: het Zuidereiland
Corine

Actief sinds 07 Okt. 2013
Verslag gelezen: 874
Totaal aantal bezoekers 20832

Voorgaande reizen:

13 Januari 2016 - 14 April 2016

Tweede reis - Centraal Amerika

07 Oktober 2013 - 10 April 2014

Eerste reis - Australie, NZ en Azie

Landen bezocht: